19 September 2008

從這裡開始


2005年7月19日,我更新個人網站sleepylok.com,轉眼三年,網站十歲了。今次我放棄傳統的html語言,改用PHP去做,算是將這個古老的個人文學網站帶到web2.0時代。我會陸續將整理好的作品放上去,最有趣的是有一欄叫「我喜歡的地方」,用google map呈現我喜愛的地方,例如塔門和母校,同樣我會陸續增加「景點」,帶你走一趟屬於可洛的旅行,從這裡開始。

7 comments:

said...

啊!你好厲害!會用php... 我枉(曾經)為web designer啊... -_-

ChunChun said...

點解睇唔到自己啲回覆

梁偉洛 said...

定:
好簡單咋,你知道什麼是CMS嗎?見笑了。

chunchun:
因為之前set左係站長審核後才貼出回應,現在改了,馬上可以貼出來。

ChunChun said...

蓮子紅豆冰link錯左喇,http://www.sleepylok.com/node/25
至啱呀

ChunChun said...

我想睇你第一次發表嗰篇鬼故事呀,post上黎得唔得呀?

Unknown said...

轉眼便十歲, time really fly!

Tracy said...

恭喜~十年了真不容易呢:)