05 September 2008

挑戰書


下下星期,有我在《明報》副刊「通通識.學生投稿」專欄點評作品,有種就寫雜文、散文或新詩等各類文章來,等我狠批痛批!來稿以600字為限,註明學校名稱、姓名、就讀年級及聯絡方法,並註明「學生投稿」,寄到living@mingpao.com或柴灣嘉業街18號明報工業中心A座15樓編輯部即可。

這專欄是跟
關麗珊、葛雋、陳曉蕾和畢華流幾位作家輪流主持的,逢星期五見報,如果你想得到比較客氣的評語,可以投去其他作家主持的一期吧(奸笑中)。

6 comments:

ChunChun said...

「下下」係咪即係下個再下個呀?同埋我想問係咪淨係學生至參加得架?如果畢左業好耐嘅學生參唔參加得呀?可唔可以指定投畀邊個作家呀?同埋有冇稿費咁呢(我講我喎,唔係你喎)。唔該。

梁偉洛 said...

係。係。唔得,畢業好耐仲算學生嗎?唔可以。冇架你,不過我有。:P

Anonymous said...

好少見可洛講野咁神氣, 我期待果個專欄!!

梁偉洛 said...

喵奇:
我都係玩下o者
^_^

ChunChun said...
This comment has been removed by the author.
ChunChun said...

哦。哦。算架,咁我以自修生名義參加得唔得先?好。嗄?點解我冇架?咁唔啱喎,要同你一人一半至啱喎!!冇錢係咁我唔參加lu